Polityka prywatności

Zakres

Wielu klientów, dostawców, usługodawców, osób poszukujących pracy i pracowników codziennie zapewnia ADUS Technologies s.r.o., Fraňa Kráľa 2049, 05 801 Poprad, Operation:  KINKA STORE, Nám. St. Egídia 2950, 05 801 Poprad, ich danych osobowych. Firma uważa ochronę powierzonych jej informacji i danych za część swojej odpowiedzialności korporacyjnej. Dlatego zasady ochrony danych, takie jak minimalizacja danych, przejrzystość danych i bezpieczeństwo danych, są dla firmy najwyższym priorytetem.

Postawiliśmy sobie za cel opracowanie Polityki prywatności, aby każdy mógł natychmiast uzyskać przegląd celów, dla których Spółka przetwarza dane osobowe. Konieczne jest również zapewnienie wystarczających informacji osobom zainteresowanym bardziej szczegółowym przeglądem. Wszystkie poniższe informacje dotyczą korzystania z usług cyfrowych za pośrednictwem komputerów osobistych (PC), smartfonów, tabletów i wszelkich innych terminali mobilnych lub stacjonarnych, które można podłączyć do Internetu.

Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą Polityką prywatności. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi na jej temat, możesz je w każdej chwili przesłać na adres

Dane kontaktowe i operator

W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci dochodzenia swoich praw w którymkolwiek z powyższych przypadków, prosimy o kontakt.

ADUS Technologies Ltd.

Fraňa Kráľa 2049, 05 801 Poprad , tel : 0951 021 891

Obsługa:  KINKA STORE, Nám. St. Egidia 2950, 05 801 Poprad,

ID: 50403869, VAT: 2120318288

VAT: SK 2120318288

E-mail: objednavky@kinka.sk, web: https://www.kinkastore.sk/

 

Prawa użytkownika

Jako osoba, której dane dotyczą, jesteś uprawniony do korzystania ze swoich praw wobec nas w dowolnym momencie. O ile spełnione są wymogi ustawowe, zastosowanie mają następujące prawa:

Prawo dostępu do danych zgodnie z art. 15 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

Wniosek o udzielenie informacji

Aby przetworzyć pisemny wniosek użytkownika, musimy dokładnie zweryfikować jego tożsamość. Zastrzegamy sobie prawo do zażądania dalszych informacji lub dowodu tożsamości, w zależności od poziomu powagi danych, o których mowa. Procedura ta służy przede wszystkim ochronie danych przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.

Prawo do sprostowania danych zgodnie z art. 16 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

prawo do usunięcia danych zgodnie z art. 17 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

Wniosek o przeniesienie danych

Prawo do sprzeciwu/wycofania zgody zgodnie z art. 21 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO);

prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO).

Należy również pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do nieprzetwarzania wniosków, które są nadmierne lub które zostały otrzymane bez odpowiedniego dowodu tożsamości. Poinformujemy o tym użytkownika na piśmie.

Szczegóły dotyczące praw użytkownika

Dostęp, przenoszenie danych

Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie uzyskać bezpłatne potwierdzenie przetwarzanych przez nas danych dotyczących jego osoby. Ponadto użytkownik ma prawo do przeniesienia danych, które nam przekazał, do siebie osobiście lub do zewnętrznego administratora danych.

Jeśli użytkownik chce uzyskać potwierdzenie dotyczące przetwarzanych przez nas danych na jego temat lub zażądać przeniesienia tych danych, prosimy o pisemny kontakt pod adresem objednavky@kinka.sk .

Należy pamiętać, że możemy przekazywać wyłącznie dane oparte na udzielonej zgodzie lub umowie.

Sprostowanie, usunięcie i ograniczenie

Na żądanie użytkownika poprawimy, zablokujemy lub usuniemy dane dotyczące użytkownika, które zostały przetworzone, pod warunkiem, że nie uniemożliwiają tego inne przepisy prawne (na przykład obowiązek przechowywania danych wynikający z ustawy nr 40/1964 Coll., kodeksu cywilnego lub ustawy nr 431/2002 Coll. U. o rachunkowości. Prosimy o pisemny kontakt pod adresem objednavky@kinka.sk .

Możesz przeglądać, poprawiać lub usuwać swoje dane w dowolnym momencie na swoim koncie użytkownika w sekcji "Moje konto", używając swojego adresu e-mail i hasła.

Wycofanie zgody/ sprzeciwu

Jeśli użytkownik wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, może ją wycofać w dowolnym momencie, przekazując nam krótkie pisemne powiadomienie. W tym celu należy skontaktować się z nami pisemnie pod adresem objednavky@kinka.sk .

Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się wykorzystywaniu jego danych do celów marketingu bezpośredniego, wysyłając krótkie pisemne powiadomienie na adres objednavky@kinka.sk lub wycofać swoją zgodę bez ponoszenia żadnych kosztów, z wyjątkiem kosztów transmisji zgodnie z określonymi taryfami podstawowymi.

Jeśli użytkownik chce zrezygnować z subskrypcji biuletynu, odpowiedni link znajduje się na końcu biuletynu. Zarejestrowani użytkownicy mogą anulować swoją rejestrację w celu otrzymywania newslettera, odwiedzając sekcję "Moje konto" na stronie www.kinka.sk.

Jeśli użytkownik chce sprzeciwić się anonimowej analizie internetowej i funkcjom śledzenia ze skutkiem na przyszłość, może to zrobić za pośrednictwem panelu zgody.

Należy pamiętać, że wycofanie zgody uniemożliwi jedynie gromadzenie danych do celów analizy internetowej bezpośrednio na stronie internetowej. Aby uzyskać informacje dotyczące osobistej analizy danych dotyczących użytkowania i zakupów, które wykraczają poza powyższe, kliknij tutaj. Użytkownik może sprzeciwić się takiej analizie danych, wysyłając krótkie pisemne powiadomienie na adres objednavky@kinka.sk .

Bezpieczeństwo danych

W kontekście transmisji danych, na przykład podczas wprowadzania danych klienta do formularza zamówienia lub formularza kontaktowego, a także w trakcie rekrutacji nowych pracowników, oferujemy procedurę wykorzystującą protokół bezpieczeństwa SSL (Secure Socket Layer) wraz z 256-bitowym szyfrowaniem.

Transmisję zaszyfrowanych danych można rozpoznać po obrazie zamkniętego klucza lub symbolu kłódki w dolnej części przeglądarki.

Stosujemy najwyższy poziom ostrożności i standardów bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych przed nieautoryzowanym dostępem lub utratą. Podkreślamy, że przesyłanie danych przez Internet (na przykład w komunikacji e-mail) może wiązać się z zagrożeniami bezpieczeństwa. Nie jest możliwa pełna ochrona danych przed dostępem osób trzecich.

 Dalsze szczegóły

Bezpieczeństwo podczas płatności

KINKA oferuje płatność za faktury, za pobraniem gotówką lub kartą kredytową oraz w formie depozytu. Wszystkie metody płatności są kompleksowo chronione przez powyższe standardy bezpieczeństwa.

Formularz kontaktowy

Celem formularza kontaktowego jest zapewnienie łatwego sposobu skontaktowania się z firmą w przypadku jakichkolwiek pytań. Informacje podawane w formularzu kontaktowym są zasadniczo opcjonalne. Będziemy przetwarzać informacje dotyczące użytkownika w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane nam pytania.

Spółka przechowuje informacje niezbędne do zachowania zgodności z przepisami handlowymi i podatkowymi przez okres określony przez prawo. W tym okresie (zazwyczaj dziesięć lat) dane będą ponownie przetwarzane wyłącznie w przypadku kontroli przeprowadzanej przez administrację finansową, w celu weryfikacji finansowej i podatkowej oraz w celu wyjaśnienia ewentualnej działalności przestępczej. Z wyjątkiem przypadków, w których użytkownik podlega ustawowemu okresowi przechowywania, jego dane zostaną usunięte po osiągnięciu celu przetwarzania.

Przekazywanie danych

Spółka nie ujawnia danych użytkownika stronom trzecim w celach komercyjnych

W przypadku przetwarzania danych użytkownika przez usługodawców, którzy pomagają nam w obsłudze klienta, dostarczaniu naszych produktów oraz tworzeniu i wysyłaniu materiałów promocyjnych, zakres przekazywanych danych będzie ograniczony do niezbędnego minimum.

Dane są przesyłane w formie zaszyfrowanej.

Dokładamy wszelkich starań przy wyborze partnerów przetwarzających dane, a nasi partnerzy są zobowiązani do traktowania danych w sposób godny zaufania i przestrzegania naszych własnych standardów ochrony danych zgodnie z art. 28 RODO. Nasi partnerzy nie mogą przekazywać danych naszych klientów stronom trzecim do celów marketingu bezpośredniego, ani sami wykorzystywać tych danych do celów komercyjnych.

Współpracujemy również z wykonawcami i współpracownikami. Jeśli ujawnimy Twoje dane kontrahentom lub współpracownikom w celu przetworzenia Twojego zamówienia, aby zrealizować umowę, poinformujemy Cię o tym osobno. Starannie dobieramy naszych współpracowników. Nasi współpracownicy nie mogą przekazywać danych naszych klientów stronom trzecim w celach marketingu bezpośredniego. Nasi współpracownicy mogą przetwarzać dane przekazywane w ten sposób wyłącznie w celu realizacji zamówienia użytkownika.

W ramach przetwarzania przekazujemy dane użytkownika następującym odbiorcom:

- organom informacyjnym, firmom windykacyjnym

organy publiczne,

- dostawcy usług IT / dostawcy usług w chmurze,

- dostawcom usług logistycznych, dostawcom usług pocztowych i dostawczych,

- doradcom podatkowym,

 

Przekazywanie danych do państw trzecich

Brak przekazywania danych do państw trzecich.

Jeśli w wyjątkowych przypadkach nie jest to możliwe i konieczne jest przekazanie danych do kraju trzeciego, firma podejmie wszelkie niezbędne środki (na przykład w formie klauzul umownych zgodnie ze standardem UE) w celu osiągnięcia odpowiedniego poziomu ochrony danych.

Dostarczanie niezbędnych danych

Przetwarzamy dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail itp. w różnych sytuacjach przetwarzania. W niniejszej Polityce prywatności chcemy przedstawić jak najwięcej szczegółów na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy dane użytkownika, na jakiej podstawie prawnej je przetwarzamy oraz czy podanie danych użytkownika jest konieczne ze względów umownych lub prawnych.

Jeśli firma przetwarza dane użytkownika na podstawie umowy lub zgodnie z prawem, pola wprowadzania danych będą wyświetlane jako obowiązkowe, jeśli wymagamy tych informacji w celu realizacji umowy lub ze względu na wymóg prawny. Te obowiązkowe pola można znaleźć na przykład podczas procesu składania zamówienia. Jeśli obowiązkowe informacje nie zostaną wprowadzone, nie będziemy w stanie świadczyć użytkownikowi naszych usług.

Jeśli możliwe jest wprowadzenie dodatkowych danych osobowych w polach opcjonalnych, poprosimy użytkownika o podjęcie decyzji, które dane chce nam przekazać.

 

Procedura składania zamówień w firmie

Aby zawrzeć, zrealizować lub anulować umowę lub zamówienie, konieczne będzie wprowadzenie danych osobowych. Obejmuje to na przykład następujące dane:

imię, nazwisko,

adres rozliczeniowy i adres dostawy,

adres e-mail,

dane rozliczeniowe i szczegóły płatności,

numer telefonu, w stosownych przypadkach.

Przetwarzanie zamówień obejmuje również dostawę zamówionych towarów, przetwarzanie płatności oraz wysyłanie elektronicznych potwierdzeń zamówień i faktur.

Pragniemy poinformować, że w przypadku prośby o wsparcie klienta zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania danych kontaktowych użytkownika w celu przetworzenia jego prośby.

Podstawą prawną tego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Dane, które nam przekazujesz, są oparte na stosunku umownym między Tobą a firmą.

Przechowujemy dane kontaktowe użytkownika, dane, które zebraliśmy w celu realizacji umowy, do końca ustawowego i, w stosownych przypadkach, umownego okresu gwarancji i praw gwarancyjnych. Po zakończeniu tego okresu przechowujemy informacje związane ze stosunkiem umownym, które są wymagane przez prawo handlowe i podatkowe oraz przez okres obowiązkowo określony przez prawo. W tym okresie (zazwyczaj dziesięć lat od momentu zawarcia umowy) dane będą ponownie przetwarzane wyłącznie w przypadku kontroli przeprowadzanej przez administrację finansową w celu weryfikacji finansowej i podatkowej oraz w celu wyjaśnienia ewentualnej działalności przestępczej.

 

Internetowe konto klienta

Aby zakup był jak najbardziej przyjazny dla użytkownika, zapewniamy możliwość trwałego przechowywania danych osobowych na chronionym hasłem koncie klienta. Rejestracja jest dobrowolna. Po utworzeniu konta użytkownika nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych. Ponadto użytkownik może w dowolnym momencie przeglądać dane, które zostały zapisane w związku z jego kontem użytkownika. Użytkownik ma również możliwość poprawienia danych lub usunięcia konta użytkownika. Należy pamiętać, że usunięcie konta użytkownika online powoduje jedynie jego usunięcie w systemie sklepu internetowego. Nie musi to jednak oznaczać jego usunięcia w systemach niższego szczebla. Po usunięciu konta użytkownika należy usunąć wszystkie związane z nim dane, z wyjątkiem danych niezbędnych do przetwarzania zamówień klientów.

Oprócz danych wymaganych w momencie składania zamówienia, należy również ustawić własne hasło w celu skonfigurowania konta użytkownika. Hasło to, wraz z adresem e-mail, służy do uzyskiwania dostępu do konta użytkownika.

Po zalogowaniu aktywowane są tak zwane trwałe pliki cookie. Ze względów bezpieczeństwa dostęp do niektórych części konta użytkownika, jak również dostęp do zamówień i zmian adresu oraz danych dotyczących płatności będzie nadal chroniony hasłem. Jeśli nie chcesz korzystać z tej funkcji, wyloguj się po zakończeniu wizyty za pomocą przycisku wylogowania. Przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 (1) (f) RODO UE. Nasz uzasadniony interes wynika z faktu, że chcemy, aby korzystanie z naszej strony internetowej/aplikacji było dla Ciebie wygodne.

Składanie zamówień w sklepie

Jeśli użytkownik złożył zamówienie, które ma zostać dostarczone ze sklepu, przetwarzanie danych odbywa się w sposób opisany powyżej. Jeśli zamówienie zostało dostarczone do sklepu, użytkownik zostanie powiadomiony e-mailem, SMS-em lub telefonicznie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w wybranym sklepie.

Powiadomienie

Ponadto zbieramy podstawowe biznesowe dane liczbowe z zamówień i oceniamy je bez łączenia ich z konkretnymi osobami. Celem tej procedury jest optymalizacja biznesowa naszych procesów. Podstawą prawną tego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes).

Użytkownik ma prawo do bezpłatnego dostępu do swoich danych osobowych w dowolnym momencie, prawo do ich sprostowania i, w stosownych przypadkach, usunięcia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas jego danych.

Odwiedzanie naszych witryn internetowych

Podczas odwiedzania naszych witryn internetowych gromadzone są pewne dane. Oceniamy te dane statystycznie i wykorzystujemy je wyłącznie do oferowania indywidualnych treści marketingowych, zwiększania atrakcyjności oraz ulepszania treści i funkcji naszej strony internetowej.

Przechowujemy informacje w plikach dziennika na naszych serwerach, które są automatycznie wysyłane do nas przez przeglądarkę ze względów technicznych. Informacje te obejmują:

- typ/wersja przeglądarki,

- używany system operacyjny,

- adres URL serwera odsyłającego (ostatnio odwiedzana strona)

- nazwa hosta urządzenia końcowego uzyskującego dostęp (adres IP, zanonimizowany),

- data i godzina dostępu do serwera,

w przypadku smartfonów, tabletów i innych mobilnych urządzeń końcowych: producent/model. Dane te nie są przechowywane w odniesieniu do konkretnej osoby. Dane te nie są również łączone z innymi źródłami danych.

Podstawą prawną przetwarzania adresu IP użytkownika jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z celów przetwarzania określonych poniżej:

- zagwarantowanie bezproblemowego połączenia,

- zagwarantowanie wygodnego korzystania z naszej strony internetowej/aplikacji,

- ocena bezpieczeństwa i stabilności systemu.

Zasadniczo przechowujemy adres IP użytkownika w formie anonimowej i podczas tego procesu nie jest przeprowadzana żadna analiza osobista. Cały adres IP jest przechowywany wyłącznie w celu śledzenia błędów technicznych i prób włamań.

Z wyjątkiem przechowywania w celu rejestrowania treści, adres IP zostanie usunięty w odpowiednim czasie po zakończeniu wizyty.

Reklama/marketing

Przetwarzamy dane naszych klientów do celów marketingu bezpośredniego zgodnie z przepisami prawa. W trakcie tego procesu dbamy w szczególności o to, aby nasze usługi były jak najlepiej dostosowane do wymagań użytkownika. Stosujemy wartości prawdopodobieństwa i staramy się idealnie prezentować użytkownikowi wyłącznie treści reklamowe, które są dla niego interesujące.

Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się wykorzystywaniu jego danych do celów marketingu bezpośredniego, wysyłając krótkie pisemne powiadomienie na adres objednavky@kinka.sk lub wycofać swoją zgodę bez ponoszenia żadnych kosztów, z wyjątkiem kosztów transmisji zgodnie z określonymi taryfami podstawowymi.

Jeśli użytkownik wyrazi sprzeciw, podany przez niego adres kontaktowy zostanie zablokowany na potrzeby dalszych procesów związanych z reklamą. Należy pamiętać, że w wyjątkowych przypadkach możliwe jest wysyłanie materiałów reklamowych nawet po zgłoszeniu sprzeciwu. Powody są techniczne i nie oznaczają, że nie rozpatrujemy sprzeciwu użytkownika.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 62 ust. 3 ustawy nr 351/2011 Coll. o komunikacji elektronicznej oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W naszym interesie leży wysyłanie reklam zgodnie z wymogami, a interes ten jest uważany za uzasadniony w rozumieniu wyżej wymienionego rozporządzenia.

Użytkownik ma prawo do bezpłatnego dostępu do swoich danych osobowych w dowolnym momencie, prawo do ich sprostowania i, w stosownych przypadkach, usunięcia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas jego danych.

Pliki cookie, śledzenie, (re)targetowanie

Aby zapewnić użytkownikom jak najlepsze wrażenia z zakupów, firma wykorzystuje pliki cookie i piksele śledzące. Używamy ich w naszych usługach cyfrowych i newsletterze. Korzystając z naszych stron internetowych, użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie plików cookie. Jeśli będzie to wymagane przez prawo, poprosimy użytkownika o wyrażenie zgody w tym celu. Użytkownik wyraża zgodę, klikając pasek pojawiający się na naszej stronie.

Panel zgody:

Klikając na tej stronie lub klikając "OK", wyrażasz zgodę na dostarczanie przez nas znaczących i użytecznych usług opartych na plikach cookie. Oczywiście w każdej chwili możesz odwołać lub zmienić swoją zgodę w sekcji "Preferencje".

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na komputerze, smartfonie lub tablecie użytkownika przez nasze usługi cyfrowe i które są przechowywane przez przeglądarkę użytkownika.

Pliki cookie zapewniające podstawową funkcjonalność i pomiary

Używamy plików cookie w celu zapewnienia funkcjonalności strony internetowej i wykonywania podstawowych pomiarów w oparciu o uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

W ten sposób mierzymy w formie spseudonimizowanej:

Częstotliwość lub dostęp do witryny lub produktu,

przeglądanie naszej witryny

Pliki cookie służą również do zarządzania specjalnymi i wygodnymi funkcjami. Umożliwiają nam optymalne dostosowanie naszych usług cyfrowych do wymagań użytkownika i, na przykład, oferowanie naszych reklam tylko okazjonalnie w przypadku ofert specjalnych.

Pliki cookie do analizy i marketingu

Używamy również plików cookie w celu zapewnienia funkcji analitycznych i marketingowych na podstawie zgody użytkownika zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO UE.

Korzystanie z tych technologii umożliwia nam i naszym partnerom reklamowym zwiększenie trafności naszych promocji i kampanii. Więcej informacji można znaleźć poniżej.

Aby zmierzyć skuteczność naszych działań marketingowych online, prowadzimy śledzenie różnych urządzeń (profil pseudonimizowany), w tym np. komputerów PC, smartfonów i/lub tabletów. Adres IP użytkownika jest rejestrowany wyłącznie w skróconej formie, dzięki czemu nie jest możliwa identyfikacja danego połączenia.

Użytkownik może sprzeciwić się osobistej analizie jego danych w celu ulepszenia naszych usług, wysyłając krótkie pisemne powiadomienie na adres objednavky@kinka.sk lub wycofać swoją zgodę.

 

Zakładki społecznościowe/dodatki

Aby zwiększyć atrakcyjność i łatwość korzystania z naszych stron internetowych, używamy tzw.

Używamy zakładek społecznościowych i wtyczek społecznościowych, aby nasze witryny były bardziej przyjazne dla użytkownika. Korzystamy z nich zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu zwiększenia świadomości na temat naszej firmy. Interes promocyjny leżący u podstaw takiego wykorzystania jest uznawany za uzasadniony interes w rozumieniu RODO. Odpowiedni dostawca musi zagwarantować, że operacja jest zgodna z przepisami o ochronie danych.

Zakładki społecznościowe / dodatki to zakładki internetowe, które umożliwiają dostęp do naszej witryny za pośrednictwem odpowiednich dostawców

Facebook (Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA),

Instagram (Instagram LLC, 1601 Willow Rd, Menlo Park, CA 94025, USA).

Oznacza to, że zakładki społecznościowe (przyciski) są zawarte w formie linku. Po kliknięciu przycisku odpowiedni dostawca przekierowuje użytkownika na naszą stronę internetową, co oznacza, że dane użytkownika nie zostaną przekazane do momentu pierwszego kliknięcia i przekierowania do odpowiedniego dostawcy. Aby uzyskać informacje na temat przetwarzania danych osobowych użytkownika podczas korzystania z usług dostawcy, należy zapoznać się z polityką prywatności danego dostawcy.

Posty związane z firmą na portalach społecznościowych

Oceniamy posty użytkowników wewnętrznie i przetwarzamy je jako wiadomości. W trakcie tego procesu nie ma połączenia z Twoją osobą lub kontem klienta. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w naszym interesie leży zarządzanie opiniami i analizowanie wpływu mediów społecznościowych, a interes ten uznaje się za uzasadniony w rozumieniu wyżej wymienionego rozporządzenia.

Dodatki do mediów społecznościowych

Korzystamy również z funkcji dodatków do sieci społecznościowych dla Facebooka. Dodatki do sieci społecznościowych to technologie, które umożliwiają użytkownikowi udostępnianie określonych treści członkom sieci społecznościowych za pośrednictwem bezpośredniego połączenia.

Aby chronić prywatność użytkownika, oferujemy te dodatki jako tzw.

Przyciski dwukrotnego kliknięcia (metoda dwukrotnego kliknięcia). W trakcie tego procesu korzystamy z rozwiązania technicznego w celu włączenia wtyczek sieci społecznościowych, które zapobiegają przesyłaniu danych obecnych na naszej stronie internetowej w momencie jej otwarcia (na przykład adresu IP użytkownika) do sieci społecznościowych (na przykład Facebooka).

Oznacza to, że przyciski usługi Facebook (obsługiwane przez Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA) są domyślnie nieaktywne.

Są one aktywowane dopiero po pierwszym kliknięciu dodatku sieci społecznościowej. Zawartość dodatków jest przesyłana bezpośrednio do przeglądarki użytkownika przez Facebook i Google i integrowana z naszą witryną. Po drugim kliknięciu dodatku społecznościowego można w pełni korzystać z jego funkcji, na przykład "Poleć". Należy zwrócić uwagę na następujące okoliczności związane z odpowiednimi dodatkami.

 

 

20.11.2023